Informacije
1. Kako lahko oddam naročilo?
- Naročilo lahko oddate tako, da izberete izdelek, dodate ga v nakupovalno košarico in sledite postopku zaključka nakupa.
2. Kako dolgo traja dostava?
- Čas dostave je odvisen od vaše lokacije in načina dostave. Običajno traja od 2 do 4 delovnih dni.
3. Kako se lahko odjavim od e-poštnih obvestil?
- Da se odjavite od naših e-poštnih obvestil, kliknite na povezavo "Odjava" na dnu prejetega e-poštnega sporočila.
4. Ali sprejemate vračila izdelkov?
- Da, sprejemamo vračila izdelkov v roku 14 dni od nakupa.
5. Kakšne metode plačila sprejemate?
- Sprejemamo plačila s kreditnimi karticami, PayPalom in plačila po povzetju.
6. Kako kontaktiram vašo službo za pomoč strankam?
- Našo službo za pomoč strankam lahko kontaktirate preko e-pošte na naslovu info@ofele.si.
7. Kako lahko preverim, ali je izdelek na zalogi?
- Na spletni strani izdelka lahko preverite razpoložljivost izdelka. Če je izdelek na zalogi, bo navedeno "Na zalogi".
8. Ali imate možnost brezplačne dostave?
- Da, nudimo brezplačno dostavo pri naročilih nad 10,00€.
9. Kako lahko spremenim naslov za dostavo?
- Naslov za dostavo lahko spremenite med postopkom naročila. Če je naročilo že oddano, se obrnite na info@ofele.si.
Informacije o podjetju
Naziv podjetja: Ofele Aleksandra Bratun s.p.
Sedež podjetja: Petelinjek 12, 8000 Novo mesto
Reg. organ: Okrožno sodišče v Novem mestu
Matična številka: 9436855000
Davčna številka: SI39401499
Telefon: 071 528 184
E-mail: info@ofele.si
Skladno s 14. členom Uredbe (EU) št. 524/2013 z dne 21.05.2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov evropska komisija omogoča spletno reševanje potrošniških sporov na platformi, ki je dosegljiva na povezavi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.